Pro prestižní společnost hledáme šikovného a cílevědomého Technického Manažera s proklientským přístupem a profesionálním vystupováním.
Technický Manažer bude mít plnou odpovědnost za hladký provoz moderního komerčního objektu a bude kontaktní osobou zastupující vlastníka v případě naléhavých provozních situací a havárií.
Konkrétně půjde o následující aktivity:
- Koordinaci výběrových řízení , komunikace a zadávání úkolů dodavatelským společnostem
( facility management, údržba a opravy, úklid a pod;)
- Zajistit, aby byly uvedené služby dodávány v prvotřídní kvalitě, dle potřeby centra, koordinovaně a měly co nejmenší rušivý dopad na nájemce a celkový provoz;
- Navržení dlouhodobého plánu oprav a údržby budovy; investiční a provozní náklady (Capex; OPEX);
- Přebírání a předávání jednotek, schvalování stavebních změn nájemců;
- Evidence záruk ohledně technologií, stavebních dodávek, uplatňování reklamací;
- Technický Manažer ručí za dodržování plánu činností a čerpání rozpočtu až na úroveň dílčích aktivit. Změny plánu a rozpočtu schvaluje Asset Manažer.
Technický Manažer by měl mít
- Ukončené VŠ vzdělání;
- Alespoň 5 let zkušeností s provozem budov;
- Komunikativní znalost AJ výhodou;
- Dobrou znalost technologií budov;
- Znalost právního rámce a předpisů v oblasti správy komerčních nemovitostí a praxi v organizaci výběrových řízení
- Kandidát by měl umět zvládat náročné situace a pracovat pod tlakem.
80 000 Kč - 90 000 Kč
Klient nabízí práci na mimořádně zajímavém projektu a ve velmi příjemném a dynamickém kolektivu, velmi atraktivní platové ohodnocení a bohatou škálou benefitů.
Pro prestižní společnost hledáme šikovného a cílevědomého Technického Manažera s proklientským přístupem a profesionálním vystupováním.
Technický Manažer bude mít plnou odpovědnost za hladký provoz moderního komerčního objektu a bude kontaktní osobou zastupující vlastníka v případě naléhavých provozních situací a havárií.
Konkrétně půjde o následující aktivity:
- Koordinaci výběrových řízení , komunikace a zadávání úkolů dodavatelským společnostem
( facility management, údržba a opravy, úklid a pod;)
- Zajistit, aby byly uvedené služby dodávány v prvotřídní kvalitě, dle potřeby centra, koordinovaně a měly co nejmenší rušivý dopad na nájemce a celkový provoz;
- Navržení dlouhodobého plánu oprav a údržby budovy; investiční a provozní náklady (Capex; OPEX);
- Přebírání a předávání jednotek, schvalování stavebních změn nájemců;
- Evidence záruk ohledně technologií, stavebních dodávek, uplatňování reklamací;
- Technický Manažer ručí za dodržování plánu činností a čerpání rozpočtu až na úroveň dílčích aktivit. Změny plánu a rozpočtu schvaluje Asset Manažer.
Technický Manažer by měl mít
- Ukončené VŠ vzdělání;
- Alespoň 5 let zkušeností s provozem budov;
- Komunikativní znalost AJ výhodou;
- Dobrou znalost technologií budov;
- Znalost právního rámce a předpisů v oblasti správy komerčních nemovitostí a praxi v organizaci výběrových řízení
- Kandidát by měl umět zvládat náročné situace a pracovat pod tlakem.
80 000 Kč - 90 000 Kč
Klient nabízí práci na mimořádně zajímavém projektu a ve velmi příjemném a dynamickém kolektivu, velmi atraktivní platové ohodnocení a bohatou škálou benefitů.