Hledáme šikovného a vysoce motivovaného a zkušeného manažera zákaznického servisu, který se připojí k našemu týmu. Budete řídit mezinárodní tým umístěný na několika lokalitách, podporovat spolupráci, sdílení osvědčených postupů a společný růst.
- Vedení týmu zástupců zákaznického servisu pro efektivní a účinnou správu cyklu od objednávky po fakturaci, poprodejních aktivit a zákaznického servisu.
- Odpovědnost za výkon týmu, jeho analýzu, identifikaci možností ke zlepšení a implementaci nápravných opatření.
- Budete odpovědný/á za vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu (napříč zeměmi) za účelem poskytování vynikající úrovně služeb našim zákazníkům. Vedení týmu k zajištění efektivního provádění každodenních operací (cyklus od objednávky po fakturaci, poprodejní servis a zákaznické dotazy, řešení problémů).
- Zajištění jasných priorit a sledování definovaných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro monitorování výkonnosti procesu a zajištění nápravných opatření, pokud je to nutné.
- Podpora harmonizace a digitalizace procesů s cílem zvýšit zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost.
- Udržování úzké a pravidelné komunikace s ostatními odděleními (marketing, prodej, dodavatelský řetězec, účetnictví atd.).
- Realizace každoročních efektivních vylepšení procesů.
- Shromažďování dat o všech stížnostech, obavách a vrácených produktech zákazníků a jejich analýza pro zjištění příčin.
- Plánování a organizace školení pro personál zákaznického servisu s cílem zlepšit dovednosti v oblasti zákaznického servisu.
- Zajištění dodržování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a dalších smluv o úrovni služeb.
- Zajištění vysoké spokojenosti zákazníků. Účast na mezinárodních projektech.
Odpovědnost za rozpočet: Ne
Vedení: Ano (CA 5)
Požadujeme:
- Bakalářský nebo magisterský titul v oboru podnikové administrativy, dodavatelského řetězce nebo srovnatelném oboru.
- Velmi dobré písemné a mluvené znalosti angličtiny (úroveň C1).
- Více než 5 let odborné praxe v provozu, zákaznickém servisu, prostředí dodavatelského řetězce.
- Schopnost rozvíjet lidi a vytvářet vysoce výkonný a motivovaný tým, mezinárodní zkušenosti jsou výhodou.
- Schopnost dosahovat a zlepšovat klíčové ukazatele výkonnosti a úrovně služeb.
- Rychlé pochopení problémů a schopnost odvodit pragmatická, zákaznicky orientovaná řešení.
- Touha zpochybňovat status quo a cílevědomě jednat směrem k budoucím potřebám.
- Schopnost týmové spolupráce a propojení s různými částmi organizace.
- Strukturované a analytické myšlení pro standardizaci procesů a zvýšení efektivity.
- Vysoká digitální afinitu a vášeň pro práci s digitalizovanými systémy a procesy obecně a velmi dobré uživatelské znalosti ideálně SAP SD, CRM, Esker a MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Vášeň pro změny a pohodlí při práci s nejasnostmi.
- Schopnost koordinovat práci pod tlakem a dodržovat náročné termíny.
- Ochota cestovat po Evropě.
Více informací vám rád poskytnu během našeho rozhovoru. Jen pro informaci home office je dobrovolný 2-3 dny/týden