FINANČNÍ MANAGER PRO REZIDENČNÍ BYDLENÍ_PRAHA+REGION

110 000 Kč
PRAHA
Zpět na výpis pozic
Finance & Accounting

FINANČNÍ MANAGER PRO REZIDENČNÍ BYDLENÍ_PRAHA+REGION

Finance & Accounting

Pro našeho klienta s opravdu širokým portfoliem a expandujícím businessem hledáme kandidáta se zkušeností s finančním řízením, dobrou znalostí financí včetně účetnictví. Kandidát bude mít na starost portfolio v jednom z regionů, kam bude během týdne občasně dojíždět, ale řídit finance bude z centrály v Praze. Možnost pracovní flexibility dle potřeby

Finanční ředitel je nová pozice, která zastřeší centrální aktivity. Pozice bude členem core management týmu a bude reportovat finančnímu řediteli společnosti. Pozice bude nadřízená třem managerům za jednotlivé oblasti. Kandidáti se zkušeností v oblasti real estate (pozice senior controller, finanční manager) budou pro klienta výhodou!

Náplní pozice bude především:

• Zodpovědnost za kompletní účetní agendu a příprava daňového přiznání
• Zodpovědnost za proces objednávka-faktura, proces platby dodavatelům
• Inventarizace majetku ve spolupráci s hlavní účetní
• Zodpovědnost za agendu párování plateb od nájemců
• Zodpovědnost za oblast inventarizace a upomínání pohledávek nájemců• Zodpovědnost za zajištění plateb záloh dodavatelům a finální agendy vyúčtování služeb
• Příprava vyúčtování záloh na služby a energie
• Zajištění přípravy nájemních smluv a dodatků na základě podkladů od obchodního oddělení a platných procesů.
• Zajištění agendy obsluhy aktivních nájemních smluv (změny záloh, změny v počtu spolubydlících atd)
• Zajištění agendy vystavení daňových dokladů za dodané služby
• Zajištění evidence všech dokumentů souvisejících s nájemním vztahem (předávací protokoly, apod), Agenda trvalého bydliště, evidence cizinců atd
• Definování procesní oblasti pro nové služby zákazníkům

Vhodný kandidát by měl splňovat:

• VŠ ekonomického zaměření a otevřenost k dalšímu vzdělávání. Dobrou znalost účetnictví.
• Zkušenosti z manažerské pozice (finance manager, finanční ředitel, manager shared service centra) minimálně 5 let.
• Silný smysl pro detail a důslednost
• Zkušenosti s vedením a rozvojem týmu velkou výhodou
• Zkušenost s nastavováním informačního systému a jeho rozvojem, zkušenost z optimalizace procesů ve firmě s větším počtem zákazníků/transakcí
• Zkušenost z oblasti digitalizace komunikace se zákazníky v oblasti transakční agendy výhodu
• Dobrou znalost MS Excel, MS Powerpoint atd.

Sdílejte nabídku s ostatními a získejte tablet

Informace o pozici

Tisk

Plat

110 000 Kč

Benefity

5 týdnů dovolené; stravenkový paušál vyplácený ke mzdě v hodnotě 100Kč/den; 5 sickdays; příspěvek na PP, ŽP nebo DIP 2000Kč/měsíc; karta MultiSport; bonusy/prémie

Klíčové dovednosti/zkušenosti kandidáta

VŠ vzdělání ekonomického směru; znalost účetnictví a finančního plánování; orientace v oblasti daní; velmi dobrá znalost excelu; silné analytické myšlení; praxe v oblasti real estate výhodou; zkušenost s automatizacemi; leadership

Chcete se ucházet
o toto místo?

Skvělé! Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme s dalšími podrobnostmi.
Prušák Group

FINANČNÍ MANAGER PRO REZIDENČNÍ BYDLENÍ_PRAHA+REGION

Pro našeho klienta s opravdu širokým portfoliem a expandujícím businessem hledáme kandidáta se zkušeností s finančním řízením, dobrou znalostí financí včetně účetnictví. Kandidát bude mít na starost portfolio v jednom z regionů, kam bude během týdne občasně dojíždět, ale řídit finance bude z centrály v Praze. Možnost pracovní flexibility dle potřeby

Finanční ředitel je nová pozice, která zastřeší centrální aktivity. Pozice bude členem core management týmu a bude reportovat finančnímu řediteli společnosti. Pozice bude nadřízená třem managerům za jednotlivé oblasti. Kandidáti se zkušeností v oblasti real estate (pozice senior controller, finanční manager) budou pro klienta výhodou!

Náplní pozice bude především:

• Zodpovědnost za kompletní účetní agendu a příprava daňového přiznání
• Zodpovědnost za proces objednávka-faktura, proces platby dodavatelům
• Inventarizace majetku ve spolupráci s hlavní účetní
• Zodpovědnost za agendu párování plateb od nájemců
• Zodpovědnost za oblast inventarizace a upomínání pohledávek nájemců• Zodpovědnost za zajištění plateb záloh dodavatelům a finální agendy vyúčtování služeb
• Příprava vyúčtování záloh na služby a energie
• Zajištění přípravy nájemních smluv a dodatků na základě podkladů od obchodního oddělení a platných procesů.
• Zajištění agendy obsluhy aktivních nájemních smluv (změny záloh, změny v počtu spolubydlících atd)
• Zajištění agendy vystavení daňových dokladů za dodané služby
• Zajištění evidence všech dokumentů souvisejících s nájemním vztahem (předávací protokoly, apod), Agenda trvalého bydliště, evidence cizinců atd
• Definování procesní oblasti pro nové služby zákazníkům

Vhodný kandidát by měl splňovat:

• VŠ ekonomického zaměření a otevřenost k dalšímu vzdělávání. Dobrou znalost účetnictví.
• Zkušenosti z manažerské pozice (finance manager, finanční ředitel, manager shared service centra) minimálně 5 let.
• Silný smysl pro detail a důslednost
• Zkušenosti s vedením a rozvojem týmu velkou výhodou
• Zkušenost s nastavováním informačního systému a jeho rozvojem, zkušenost z optimalizace procesů ve firmě s větším počtem zákazníků/transakcí
• Zkušenost z oblasti digitalizace komunikace se zákazníky v oblasti transakční agendy výhodu
• Dobrou znalost MS Excel, MS Powerpoint atd.


Informace o pozici


Plat

110 000 Kč

Benefity

5 týdnů dovolené; stravenkový paušál vyplácený ke mzdě v hodnotě 100Kč/den; 5 sickdays; příspěvek na PP, ŽP nebo DIP 2000Kč/měsíc; karta MultiSport; bonusy/prémie

Klíčové dovednosti/zkušenosti kandidáta

VŠ vzdělání ekonomického směru; znalost účetnictví a finančního plánování; orientace v oblasti daní; velmi dobrá znalost excelu; silné analytické myšlení; praxe v oblasti real estate výhodou; zkušenost s automatizacemi; leadership

Děkujeme za doporučení

Děkujeme o zájem o pozici,
brzy Vás budeme kontaktovat

Přejít na úvod